söndag 17 januari 2010

Jävlar i helvete

Har haft den bästaste kvällen/natten på länge!!! :D Trots snö och pinnar i håret, täckfight, misslyckad spökning och en blixtlåsinsident. Dessa saker förhöjde i of hela skiten så inte undra på att det var enormt fantastiskt. YEAH!

Jag kan inte gå in på mer detaljer för jag är inte riktigt kapabel till det i mitt tillstånd som ni kanske förstår. Det blir liksom ingen struktur. Försök själva sova några timmar delandes täcke med världens största täckfighter vid namn Ronja, så ska ni få se hur jävla pigga ni blir! xD

Men kul som fan var det, även om det som var den stora höjdpunkten sabbades pga av att Ronja fick råhicka och Marcus snarkade som en gris. Vi som var så jävla läskiga, skulle fått en hjärtattack!

Ni begriper ingenting av vad jag skriver men förstå att när jag om något år eller så går tillbaka och läser detta så kommer jag le förnöt och tänka på hur söta vi var när vi var små och naiva. Och hur chic det är med små pojkar i blommig baddräkt.

HELL YEAH!

Kom ihåg: Drick aldrig ALDRIG någonsin ever Flat Line!!!! NEVER!!!!

1 kommentar:

Ronja sa...

Haha, det var ju helt underbart kul!! Marcus var ju go i sin blommiga baddräkt:D. Tack för en fantastisk kväll Linda! <3