torsdag 7 januari 2010

30 frågor om 2009 :

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja jag fyllde ju för faen 18! Och jag var med i en film. Bl a.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Det tror jag inte

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope

4. Dog någon som stod dig nära? Nej

5. Vilka länder besökte du? Danmark

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 23-27 september bl a

8. Vad var din största framgång 2009? Fick ett ännu mer socialt och händelserikt liv

9. Största misstaget? Oj, måste fundera på den

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Det gamla vanliga. Samt en del arbetsskador

11. Bästa köpet? Musketörbiljetter och min skinnjacka

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, och krogen...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Åh alla mina bästaste vänner!!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Oj massa

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer? Trott på mig själv

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jaa en del

18. Hur tillbringade du julen? Med familjen och mormor och morfar

19. Blev du kär i år? många gånger x)

20. Favoritprogram på TV? Neej typ inte:P

21. Bästa boken du läste i år? Naturkunskapsboken!!

22. Största musikaliska upptäckten? Typ inte

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Världens grymmaste fest!

25. Något du önskade dig men inte fick? äh skitsamma jag vet inte!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? TEGEL för hela slanten hela natten. Kollade på Fredriksdal med Filippa på dagen och spelade in sång i studion.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jaa

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Wannabe mode, på mitt vis

29. Vem saknade du? Bra fråga du

30. De bästa nya människorna du träffade? Oj MÅNGA! :D

snodd av marie:)

Inga kommentarer: