lördag 30 januari 2010

Hairspray

Var på Hairspray igår för 2a gången!! Där har vi en ultimat musikal!! En av de bästa jag sett någonsin! Definitivt ett måste för alla musikalälskare, och alla andra också! ÅH! Och det ännu bästaste var att vi lyckades pricka in en dag då världens sötaste Ana jobbade så jag fick köpa program av henne! :DIdag var en mysig dag som innefattade en trip till Stockholm med världens sötaste Ronja! Vi letade efter Dance & Gym shop i säkert en halvtimma och sprang fram och tillbaka på Drottninggatan och Götgatan hundra gånger innan vi tillslut såg butiken. Då hade vi alltså gått förbi den åtminstone två gånger utan att se den... Men med hjälp av Ronjas gps Micke och telefonguiden Josefin, så lyckades vi tillslut. Och det blidde en kall men mycket mysig vistelse i vår huvudstad.

Ikväll var det myskväll med musikalarna och det var myyyys :D Fast jag var och är grymt trött så nu ska jag sva några timmar innan jag måste upp och fara till Skansen i gryningen imorgon. Godnatt! Tack för en bra vecka, och ha en bra helg för det tänker jag ha!!!

Inga kommentarer: