tisdag 19 januari 2010

Behöver en förändring!

Idag var en bra dag. Ronja fyller 19! :D Jävlar vad fort tiden går:O Snart är vi alla vuxna. Men det är trevligt att fylla år. Jag köpte en tårta till na och den var fett god. Haha FETT god. Grattis på dig :D <33

På idrotten körde vi fotboll och det var grrrrymt kul!! :D Fast jag hade inga skor men jag såg det som en extra utmaning. Halkade faktiskt bara omkull 1 gång! Nu är jag halvdöd och tänker vara hemma ikväll. Kolla på TV och spela gitarr. NICE!

Jag måste göra en föränding i mitt utseende! (och JA jag har läst det i ett horoskop men jag vill faktiskt). Några tips?? :)

Ha en trevlig kväll och tänk på din rektor i rosa tyllkjol. Puss!

6 kommentarer:

Jessica sa...

HELLUGG!!!!!! skulle vara sjukt snyggt på dig ju! <3<3

Svea sa...

Stod det inte i horoskopet att du skulle färga håret? Spelar ingen roll vad du gör, du är jättefin i typ allt :D <3

amanda sa...

haha, horoskop ftw! och h¨åller med jessica, hellugg!! eller
snelugg vore också fint :

page kanske, om du vågar? ;)

Linda sa...

åh tack för era tippetips, men saxen rör bara topparna :S Ska förfaen ha långt till studenten!! :D Kan inte ha lugg heller ju... haha va jobbig jag är xD puss på er <3

Linda sa...

jag vill kanske färga om! :) Lr nåt annat kul:D

Ronja sa...

Tack för den supergoa tårtan!<3 Ikväll så blire kul! Har ju alltid roligt med Linda :D<3!