tisdag 26 januari 2010

Och det väsentliga...

Hej! Hur mår du? Jag mår bra!

Idag var jag hos skolsyster. Hon var helt underbar! Hon sa att min fot var blå, och kommer bli lila, och sen gul. Och så sa hon att man inte ska dansa i höga klackar. Och så blev hon jätteglad och taggad när jag berättade att jag dansar folkdans på Skansen. Hon tyckte vi borde komma till Åva och dansa, så att alla fick se den underbara företeelsen. Och det kan man ju tycka! Det är ju helt underbart!! Hon var grymt söt i alla fall och lindade min fot så fint!

Nu är jag sjukligt trött som fan, och tänker massera mitt huvud, dricka te och se på TV. Har sjungit hela kvällen och lyssnat på Oliver-låtarna. Älskar den musikalen, och VI ska sätta upp den i vår! Helt fantastiskt! :D

4 kommentarer:

amanda sa...

är det slingersvans som spelar Fagin? :)

hahahaha, väsentliga!

Linda sa...

ingen aning! Eller nej det är det inte men han kanske spelar nån annan :D

Ronja sa...

Hej söta du! Glömde säga, men tänkte på't hela tin vi va på museumet :p, att din ägonskugga idag är jättefiiin!! Vad har du andvänt för färger?

Linda sa...

Tack Ronjaaa! :D Vad glad jag blir! Tänkte faktiskt svara i din blogg men de funkade inte. Jag har i af den dära svarta från MUS + den guldiga vi köpte längst in och över alltihopa! :) <3