måndag 25 januari 2010

And she is dancing like she has never danced before

Vet inte hur jag ska uttrycka mig men jag befinner mig i ett lyckorus! Är bara så sjukt jävla jätteglad och hoppig! Tyvärr stukade jag foten i lördags så jag borde inte hålla på som jag gör, men äh vafan nu kan jag vila den ända tills lördag!

I alla fall:

Efter skolan kutade jag och Ronja som fan till Sway där vi hade världens underbaraste balettlektion. Grym lärare och grymt kul! Jag är fett ovig (förlåt, jag gillar ordet fett. Och grymt.), men dethär kommer vara så otroligt nyttigt.

Efter det sprang jag till bussen och åkte till Vallentuna för ytterligare två timmars dans med inslag av teater då vi repade Oliver Twist, of course! Sjukligt kul!

Och när klockan blev åtta, åkte jag i ilfart till Skansen och hann dansa i hela trekvart! Det var helt fantastiskt roligt, för jag hade mina vita gudomligt magiska skor, och jag var apaglad och apadansig och det var apamysiga människor där. Åh denna dagen inledde min vecka som en räkmacka med marmelad. Lycka!

Imorgon blir det allt en trip till lilla skolsyster för mig och min fot. Vågade ju inte gå dit idag då jag säkert hade blivit förbjuden att dansa hela kvällen och det hade suuuuuuuugit såååå håååårt!!!Detta är jag om några månader! Ok, bortsett från att han är man...

2 kommentarer:

Ronja sa...

Ååh, vad det var roligt:D:D!! Längtar redan tills nästa gång och vad som är ännu roligare är ju att du också kunde vara med:D! puss på dig sötis <3

Linda sa...

jaaa längtar fett! Och då ska vi ha skor oxå!! :D jaaaa :D:D PUSS!!!!