fredag 22 januari 2010

DRACULA


ÅH jag DÖR!!! Såg Viktor Rydbergs musikal Dracula idag och det var helt fantastiskt!! Jag skojar inte det var helt otroligt!! Herreminskapare! Grymt bra musikal!!! Stackars er som inte tänker se den för den var fan helt underbar!! Och världens sötaste Ana ägde såklart skiten i huvudrollen, hon är så sjukt jävla begåvad! Och hon är min kompis. Hörde ni det? MIN kompis!! ;D Kärlek på henne!! Dessutom blev jag käääääääääääääääääääär!! ;) Det var en bonus!

Alla var i alla fall helt otroligt duktiga (hatar ordet duktig men kom inte på nåt bättre)! Det var grymt bra helt enkelt!! Och man blir så otroligt stolt. Satt där och bara gapade då och då. Fyfaaan!

Ska se den igen på söndag och jag taggar redan! :D

2 kommentarer:

amanda sa...

asså ja. HERRJÄVLAGUD! fan att jah inte köpte din andra biljett när jag hade chansen. insåg inte att jag kanske skulle vilja se den två gånger. GAH!

Linda sa...

en jävla tur ska jag säga!! hade ångrat mej som FAAAAAAN! :D