torsdag 14 januari 2010

Var fan är min jävla guldtandborste!!

Ända sen jag var 12 har tandläkarn tjatat om att "jaaa Linda snart är du 19, och har du fortfarande inte haft några hål i tänderna då, så får du en guldtandborste!". Jo pyttsan!

Jag var 12 år och tänkte att " åå det är ju en evighet tills jag fyller 19! Jag vill ha min guldtandborste". Det var en stor dröm för mig. Jag längtade och kämpade, och varje tandläkarbesök blev jag påmind. "Snart inte långt kvar till guldtandborsten Linda!".

Och så kom dagen. Dagen för mitt sista gratis läkarbesök, det året jag ska fylla 19. Några hål har jag fortfarande inte haft.

Men ingen ens nämner ordet guldtandborste!!! Det enda jag får är en utskällning för att jag inte använder tandtråd och äter för mycket godis, plus ett testkit med just tandtråd. TACK!

Faaan man blir ju förbannad! Ni tog min barndom ifrån mig! Ge mig en jävla guldtandborste!!!

2 kommentarer:

Svea sa...

Gud vad elakt!!! Så borde man inte få göra!

amanda sa...

hahahahahahah!