söndag 30 maj 2010

Det fina landet Skåne

Åh jag älskar Skåne. Det är vacker och dessutom är människorna så otroligt trevliga och hjälpsamma. Det gick inga bussar på morgonen till exempel och i panik frågade vi tanten på vandrarhemmet hur man skulle göra. Vad säger hon? "Nejmen jag kan köra dig". Lite tack eller vad?! Och på kvällen skulle jag och mamma unna oss en god middag, närmare bestämt taco-buffé(!!) och paret sm ägde restaurangen var så sjukt gulliga. Och pricken över i: ja behövde inte visa leg för att få ett glas vin! Första gången, jag känner mig så vuxen ;) Och tanten på pizzerian var också helt underbar och skrattade länge åt sina potatisar! Man blir så glad av glada människor!

Idag har jag sjuklig träningsvärk och en hjärna som mer liknar smör, men jag har ändå varit på Skansen och sjungit ringlekar (insåg dock att jag glömt texten på typ 5 sånger...) och dansadansat. Så efter denna helg av hela Sverige är Linda mosig och trött, full av intryck, otålig som aldrig förr, men glad och taggad på den galnaste veckan ever!

JAG TAR STUDENTEN PÅ FREDAG!

Bara för att vi är så söta! (jessicas bild från kryssningen, cred cred)

Inga kommentarer: