torsdag 13 maj 2010

Konstig kväll

Det blev en konstig men kul kväll. Förade lite hos Chris med honom och Alfred och Erik och sen mötte vi Theo och Oscar på tåget och åkte mot stan. Där gick vi runt länge och sen träffade vi lite andra filurer. Chris blev 18 på tolvslaget, och när han hade blivit det kände jag för att åka till Tegel där Ronja och Linnéa huserade.

Jag tänkte dock inte på att det var onsdag, så jag var där 20 över 1 och de stängde 2, men jag hann gå in i alla fall och dansa till typ tre låtar! Sen hängde vi med några sjukt goa killar på efterfest i Näsbydal och det var asnice! Jag började känna att jag inte visste hur i helvete jag skulle ta mig hem, men eftersom jag är världens snällaste pappa(!!) så betalade han en Taxi till mig, och jag var hemma på en kvart! Galet underbart!


Så det blev en lite udda kväll, men inte dålig för det!

Nu ska jag sova. Ska bli så galet skönt!

1 kommentar:

Ronja sa...

Vet du? Jag hörde att de stängde kl.03 för att det var kristihimmelsfärsdag! Attans att vi missade den lilla detaljen(!). Men de blev ju konstigt ändå ;)<3