måndag 31 maj 2010

Varför gör jag såhär?

Vad har jag gett mig in på? Det kommer gå åt helvete. Detta är ett värdelöst inlägg för ingen fattar det. Så skitsamma. Jaja jag ska hinna köpa skor däremellan tänkte jag. Det är ju positivt. Och jag får ju lite träning, det är ju aldrig fel. Och vem vet, världen kanske lyser upp imorgon och ger mig tillbaka min röst! Och lär mig alla texter genom någon magisk vind. Man kan ju alltid hoppas! Annars är det fan skitsamma. Jag får vara dålig för jag vet inte ens om jag vill gå där. Jag har inte bestämt mig. Och som chokladsåsen på korven, så kommer det hit en elektriker imorgon bitti och ska fixa våra datorer så det kommer bli en underbar morgon precis när jag som bäst behöver den... Och vadfan ska jag ha på mig?! B A J S

Jajaja det blir som det blir...

5 kommentarer:

amanda sa...

bryt ett ben! det kommer gå awesome!

Filippa sa...

Det kommer gå skitbra, och blir det impro så kör på fluggi rutten och du har halva inne ;)

puss <3

linda sa...

<3<3<3

linda sa...

<3<3<3

pewdiepieexposer sa...

vad fan gjorde du uppe klockan 10 på kvällen, själv låg jag och sov :3 =P
o_o