onsdag 5 maj 2010

toppen opp

Dagen var seg. Mysig men seg. Började dagen med en håltimme, eller närmare bestämt 3 ½ håltimmar. Jag var seg, lite borta och inte på mitt vanliga soliga humör. Men vet ni vad? Sen åt jag choklad, babblade med min syster och repade "the låt" med massa trevliga prickar i Kulturskolan. Det var jättemys och vid det laget var jag på strålande humör! Helt plötsligt kände jag igen mig själv och gick runt och sjöng och var glad och sen var det danddans och det var skoj!

Så nu går jag och lägger mig glad i hågen och lite sådär lagom sketastressad för allt plugg. Men jag är ledig imorrn så jag ska sova ut och sen ska jag ha pluggdag. Sen ska jag sjunga igen och jag taggar.

Och imorgon kväll ska jag och familjen fara till Dramaten och se Pygmalion!
Godnatt sötnosar och kom ihåg: Känner du dig lite nere, så ät en bit choklad så känns allt mycket bättre!

Och så ska man hitta en bild som gör en glad! Jag har en :D

Inga kommentarer: