lördag 1 maj 2010

En galen mösspåtagning

Idag är jag lite trött. Men med tanke på hur mycket jag festade igår, mår jag oerhört bra. Det var en helt fantastisk dag. Jag önskar att man hade mösspåtagning varenda år. Det är helt sjukt. Alla var så galet glada och lyckliga och jag bara älskade alla hela hela dagen. Flera hundra som var lika glada som vi, samlades på en gräskulle i solen och det var helst stört underbart!


Kvällen blev också helt underbar då jag och min älskade Ronja och alla Vallentunamän partade loss här och där och upp och ner och fram och tillbaka. Framförallt fram och tillbaka. Vi hann med en underbar grillmiddag, en titt på brasan, en skattjakt i skogen i Roslags Näsby och mycket mycket mer och hamnade tillslut i Elias världens mysigaste lilla hus, där vi hängde och hade det galet fantastiskt kul och mysigt.

Det var helt stört. Vad vi än gjorde och var vi än var, var jag så sjukt glad och hade så roligt så att jag bara var helt lycklig i hela mig!
Att få hoppa runt i en ljusblå sparkdräkt med underbara visdomsord, bilder och kärleksförklaringar på, en studentmössa med MITT namn på och med underbara människor. Det måste vara bland det bästa som finns.


Förmodligen den längsta, men också en av de allra bästa dagarna i mitt liv! LYCKA!

(Bilderna är snodda från bästaste Filippa, för min kamera är sönder)

Inga kommentarer: