måndag 10 maj 2010

Time to ge upp

Nej hörnini. Nu ger jag upp det här. Jag kommer inte få några bra betyg på resten av kurserna, det är bara att inse. Det är faktiskt inget fel på G. Prova att säga det. G. Det ligger liksom skönt i munnen. För det här funkar inte. Jag är tröttare än någonsin och det är helt omöjligt att skriva pissreligion. Varför är jag trött? För jag var på skiva igår... och kom precis hem från musikalen(som har premiär nästa vecka och vi har inte ens kört igenom hela och repade med musikerna för första gången idag, tjohooo). Det är kul att allting verkar köra ihop sig lite extra mycket i år bara för att jag ska ta studenten. Slump?

Skivan var askul i alla fall!! Och Ronja är bäst! Hennes pappa är också bäst och både skjutsade och hämtade oss. Och vi var så snygga! :D

Nej, nu ger jag upp religionen. Kan göra den imorrn. Godnatt pluttisar!

Inga kommentarer: