tisdag 1 april 2008

1:a April

Yes, nu e de klart. Jag ska åka på sånt här "High-school år" till USA nästa år! E dock inte helt klart vart än, men jag har precis lyckats övertala mina föräldrar. De ska bli askul=D Synd på klassen bara:'( Men sånt får man ta... så spännande!! =)

Vi dansade på idrotten idag och de va askul!!!! Jag borde ju kunna sånt där, men nja de gick lite sådär me höfterna^^. Vi dansa massa skoj bl.a bugg och salsa=) (lite pinsamt eftersom jag faktiskt dansat bugg i ett år, och jag ändå inte va så väldans bra, men jag skyller på att vi hade andra steg, typ såhär tävlingsbugg mera;))Let's dance-finalen nästa år för mej asså:P

Teatern va jätteskoj=)=)

Dom har lagt ner Svenska Favoriter!!!! Den bästa radiokanalen typ!! Jag gråter:'(

Kram alla bloggisar och gonatt

6 kommentarer:

Anonym sa...

NEJ!!?!?!?!?!? vafan linda du kan ju inte åka. nv07mt är inte nv07mt utan dig :'(


eller vänta... aprilskämt? isåfall bröt du just min "inte gå på nåt skämt" första april. du suger (;

Filippa sa...

Filippa: Är det ett aprilskämt bröt du min oxå. Fan ta dig om du inte skämtar! Fast samtidigt, kul :)

Men skämtar du...så grattis!

Anonym sa...

AH. jag är rädd! Linda! Man får inte skojjas om sånt här!

Elliepellie sa...

Men Linda, svenska favoriter? :O
typ carola? haha ne men

Anonym sa...

vad kul att få åka till USA! det blir nog ett minne för livet.
gick det bra att dansa salsa? då kan du komme till Uppsala om två veckor, på tisdagen för då är det Salsa Social på Smålands Nation så får jag dansa lite med dig ;)

Anonym sa...

om inte USA är ett aprilsämt förståss.... :S