tisdag 29 april 2008

lite roligt sådär

AA va inte så överdrivet omtumlande denhär veckan, men den skönaste repliken va i af:

Rasmus:"Det känns som att det senaste helvåret har jag drabbats av den ena katastrofen efter den andra..." - Haha konstigt! Kan de bero på att dom började göra en såpa av ditt liv för ett halvår sen^^ (sånt tänker jag på i min hjärna xD)
Den här bilden e så fin. Från v.2

Jag e så irriterad på alla tekniska prylar och grejer. Varför måste man ha en massa digitalboxar? Vi har typ 5 fjärrkontroller per TV, och jag vet inte ens hur man sätter på TVn längre! Fick panik idag och jag missade 5 minuter av Andra Avenyn! (ok, jag e bara lite besatt^^) Och jag kan inte stänga av heller! TVn på övervåningen har så många kaneler så den klarar jag inte ens av å kolla på längre! Jag vet att jag e extremt teknisk^^ En bra sak däremot e att jag kan spela in Katjakaj och Bentebent och kolla på de när jag vill;) fast jag kan inte göra de själv utan måste ropa på min lillasyster, men ändå xD
Gonatt på er alla bloggisar=)


1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA, de där med AA stämmer gaanska mycket ;D LÖV IT!