fredag 4 april 2008

jag e smart

Jag kände mej extra smart idag, och jag kände mej oxå ovanligt glad idag, och pigg=) De va faktiskt väldans trevligt i skolan 2½ timme, för min klass e ganska söt, och smartast va jag på fysiken:
Anders(vår fysiklärare): Hur vet man tynngdkraften?
Jag: Man väger den och så räknar man om det till Newton!
Anders: Bra!
MVGbarn eller vad?^^ De va ju lixom så att JAG svarade på en fråga, och jag svarade först och jag svarade rätt!;) man måste få skryta lite ibland:P

Men Jessica e dum. Jag har försökt va elak hela dan, och de tycker hon e KUL! Förresten kan jag visst se arg ut!

Efter skolan, sådär vid 11^^ vandrade vi (jag och nåra vänner, orkar inte räkna upp:p) runt i täby, och juste alla åt på donken först så mina pengar e nu helt slut! Har typ 15 kroner kvar nu...:S känns bra;)
Jaaa justde=D=D klassen har blivit bokade biljetter till i väntan på kungen=) De tycker jag e super;)

ska till teatern snart, och måste göra svenskan... filmkväll låter jobbigt, men vi får se... trevlig fredagskväll alla bloggisar=)

1 kommentar:

Filippa sa...

Ja du kunde ju ha stannat i skolan med Emelie och mig så hade du varit klar nu!