lördag 19 april 2008

vemod...

Sista föreställningen av I väntan på kungen idag... sista föreställningen över huvud taget för mej på Bergagårdens teater...=/ De har vart så j*vla kul!!!! Man har en underbar känsla i hela kroppen när man e påväg till och från teatern. Och man har såå roligt och alla e såå snälla och glada och jag trivs som fisken i vattnet! Jag skulle flytta till åkersberga om jag hade kunnat bara för att kunna fortsätta, men de e alldeles för långt att åka 1 ½ timme i princip varje dag för att komma dit. Om de fanns en buss mellan vallentuna och åkersberga hade de vart en annan grej faktiskt. Kanske ändå att man ska ta och fortsätta, men jag känner att de skulle gå ut lite över skolan tyvärr... Åh va kul de har vart... jag e så glad, men samtidigt ledsen över att de e över nu... imorrn ska vi dit och städa, men sen e de slut... =/ suck...





Inga kommentarer: