lördag 12 april 2008

I väntan på kungen

När jag kom hem från teatern idag hade jag raklödder på kläderna och jord i håret! Vill du veta varför? Då måste du boka biljetter till I väntan på kungen! Kostar bara 50 :- och e superkul, så ta me alla du känner! BOKA NU!



De va jobbigt på teatern idag och jag va en aning butter, för jag hade hunnit gå på min ridning men jag trodde inte de så jag gjorde inte de... men de va såklart kuligt oxå, fast jag va trött.

Jag kom på en sak idag; Fåglar e riktigt läskiga. Jag har någon slags lindrig fobi mot fåglar. De flyger runt där me sina vassa näbbar och klor och skriker åt en. och förra sommarn vart jag attakerad av två galna svalor, varje dag! De typ skyddade sina ungar så dom dök mot en och skrek... usch... fast man ska inte dra alla över en kam för vissa fåglar e rara. Men nej fåglar e läbbiga saker...

kram alla bloggisar

Inga kommentarer: