tisdag 29 april 2008

Sol, värme, lycka

Igår fyllde bästaste vickisen år och då blev hon allt överraskad:P Tyvärr missa jag själva de pga teaterrep i skolan men jag dök upp lite senare till sommarpicknicken må ni tro och där va de väldans spännande. Sen så åt vi superdupergod mat hos Lida och hade allmänt tevligt=)

Idag e de sommar nästan jue och jag e glad och Ami(vår dramalärare) fyllde 25, så då passa vi på å köpa lite tårta och serpentiner! Sånt gillar vi:P De va volleyboll på idrotten och jag måste bara säga att utan mej hade vårt lag helt klart... ja resten kan ni räkna ut själva! Jag äger i af, så mkt kan jag sägaXD

Nu ska jag sätta mej härute och sola, äta glass och skriva stand-up (de sista mindre skoj). Tänkte ni på att dedär va 3 saker samtidigt? Simultankapacitet kallas de och är något vi kvinnliga varelser är begåvade med! XD HAH!

Smartaste frågan ever: Har gåsar svans?
klockren!;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jo du och jag ägde lätt alla. Mystiskt att bådsa två är så otroligt bra på både skredskor och volleyboll. tycker synd om alla andra..

hahahahahaha, vard et du som stä'llde den frågan, lindisen? xD

Anonym sa...

sjukt överraskad :D ni är SÅÅÅ bäst