söndag 13 april 2008

har egentligen inget vettigt å skriva men...

Jag e trött och de e jobbigt me lösögonfransar. Jag e trött så ni får ursäkta den jobigga strukturen i detta inlägg. Snart börjar AA och då blir jag nöjd=) Jag e rädd att jag håller på å bli förkyld... igen! Man hinner ju inte ens få bli frisk imellan=( De ska bli roligt å få gå till skolan igen imorron... även om jag fortfarande inte har skrivit labbrapporten...:S men de löser sej nog. Genrep imorrn på teatern och de känns bra, jag kan mina saker rätt bra nu. Vet tillomed när jag ska in och ut och så;) Min regissör fattade mitt kvarnskämt förresten!! Och han skrattade!! =D Jag e inte såå dålig:P Varför skriver jag dehär inlägget? Jaa jag e rätt skum va?

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, fattade han det?! det var roligt, tyckte jag också, men jag fattade inte ett skit, först^^