söndag 27 april 2008

En listig lista:P

Dehär e typ min andra lista här på bloggen... bra va?;)

Tre namn du går under:
Lindis
Lindus
Hörru! XD

Tre saker som skrämmer dej:
1)Filippa
2)Ormar
3)Ensamhet

Tre saker du har på dej (just nu):
Leggings
T-shirt
Stråhatt

Tre av dina favoritlåtar (just nu):
Fröken underbar- Fröken underbar (egentligen alla deras låtar)
Du måste finnas- Helen Sjöholm (som alltid hela mitt liv)
Night of passion- The Poodles

Tre sanningar om dig:
Jag är besatt av Andra Avenyn
Jag är väldans blyg bland okända människor
Jag sjunger hela dagarna

Tre av dina intressen:
Teater!
Sjunga!
Umgås med mina underbara vänner

Tre saker du verkligen vill ha:
Kärlek
En talang
Komplimanger

Tre människor du utmanar:
Marie
Svea
Babomba!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad utmanar du mig i?