måndag 21 april 2008

Jag orkar inte...

...med skolan just nu. Kemiprov imorrn, vattensport på idrotten som jag tänker skippa, franskakursprov på torsdag, matteprov på fredag, stand-up imorrn, läsa en pjäs till imorrn...ja ni förstår... jag har inte börjat plugga till nåt av de än så jag vet va jag ska göra på kvällarna denhär veckan...

...med en förkylning nu! Får inte bli sjuk till helgen!!!

...med det... varför skulle de bli så? Varje gång jag ser eller hör något eller någon som har med de å göra får jag en stor klump i magen och vill bara försvinna, jag vill vrida tillbaka tiden. De känns som jag har sabbat alllt, fast jag vet att de egentligen inte e så. Jag orkar inte. Jag önskar att de aldrig hade hänt...

Nu måste jag rycka upp mej lite och plugga kemi... f*n... jag orkar inte

För att muntra upp mej själv och alla andra stackare kommer här en fin bild. Jag ska nämligen på Jekyll & Hyde på fredag=D

Inga kommentarer: