torsdag 17 april 2008

Dehär e helt sjukt!!!!!

(rubriken e bara för att folk ska bli intresserade och vilja läsa inlägget, det har inget med innehållet å göra^^)
NP engelska idag, uppsats, gick välan helt ok. Jag tyckte de va lite kul så jag överdrev asmycket och de blev jätte klychigt;) Typ; När sommaren slutar kommer höstens mörker. Jag känner mig deprimerad och så gör träden. De fallande löven är som tårar som påminner om att ännu en sommar är över och kommer aldrig tillbaka...:P eller; På våren får man en underbar känsla i kroppen, som när man är kär. Människor blir gladare, och våren är som en sjukdom som sprids över hela landet. Solen kommer fram från sitt gömställe och blommor poppar upp som diamanter ur den frusna jorden. Våren öppnar människors hjärtan... Ok dedär va lite väl överdrivet, men ni förstår hur jag menar^^

Teater sen då, och de gick bra men publiken va typ död. Dom såg ut som dom var på sin egen begravning, och lät som om dom trodde det va ett bibliotek dom besökte och inte en teater.

(Mitt smink vill inte gå bort!!!) Imorrn måste jag gå hemifrån vid halv 6, för vi ska va på teatern senast 7. Jag kommer typ dö, men sånt får man ta... måste plugga nu och vad gör man inte för teatern?! Så j*vla kul!=D
Här skulle de passa fint med en fin bild=) :



Inga kommentarer: