tisdag 15 april 2008

Premiär!!!!

Idag var de alltså premiär för I väntan på kungen! Och sen hade vi en föreställning till. Båda va ok, men den 2a va definitivt bättre och roligare och att bästaste NV07MT, + min söta syster och hennes klass,va där kan ha spelat en stor roll;) De va skitkul i alla fall=D fast i den 1a glömde vi båda clownernna sätte på oss näsorna i vår dans, lite pinsamt... och i den 2a tappa jag min mygga under vår 1a scen, då blev jag lite stel om man säger så^^ eftersom den hängde och dinglade i fothöjd i mina clownbyxor;)

Jag färgade Lippikus hår igår... mohaha, de blev väldans bra *stolt*, men de liknade ett massmord efteråt:P

Jag älskar å spela clown, de e verkligen jag! Fick de bekräftat under första applådtacket då jag tappade min peruk och sen halkade på den, varpå jag gjorde en mycket spejsad snurr och fiskade upp den;) Det bor nog en liten clown i mej...xD

De va en superdag kan man säga, och igår me fast på genrepet glömde jag min näsa två ggr:S Men de va en väldigt bussig Lippa som lät mej sova hos henne för annars hade jag typ vart tvungen å vakna runt 4 imorse;)

Pjäsen e helt sjuk och om du inte redan bokat till lördag, så boka nu! Man kan se den många gånger;)

hoppas jag kan lägga upp nåra bilder imorrn, åtmistone på min heta sminkning^^ kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, gud va kul det var!! du var en sån söt clown!!