onsdag 2 april 2008

April April :P

April april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill! ^^ Moahaha jag lyckades komma med ett bra aprilskämt!
Jag ska INTE till USA! Varför skulle jag de, när jag har världens bästa klass, underbara vänner och en hemsk hemlängtan!? Men de va himla kul att alla blev så oroliga:P Haha=D

Jag e extremt trött idag, och nu ska jag plugga, ha sånglektion och sen ska jag till teatern igen=) till tio dock så jag kommer va ännu dödare imorrn... aja de får la gå på nåt sätt

Kram alla bloggisar(hah jag älskar de ordet:P)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, om jag inte hört det i skolan i dag innan jag läste det, skulle jag lätt tro på det. tur att du skojade iaf!!!! annars hade allt sugit!
puss på dig <3

Anonym sa...

JA! jag blev (ursäkta uttrucket) FETT RÄDD! ingen linda liksom! Hallå? "HAllå FArfar"