söndag 27 april 2008

Söndagen då jag var ledig

Imorse vaknade jag vid 6-tiden, inte så konstigt me tanke på att jag somna vid 9 igår^^ Va i täby imorse och här kommer mina dagsplaner från nu:

Städa mitt rum!! lite i af:P
Skriva stand-up
Promenera ner till sjön me syster
Lippa kommer hit=)
Sova

För imorrn ska vi, jag, lippa, amanda f och emelie till skolor och spela lite teater, för å locka 9:or till vår linje, och jag måste upp aptidigt.
Så går du i 9:an så sök världens förhållandevis bästa linje; NV-teater på ÅVA!

De va de jag hade på hjärtat. Lite länge sen de va nåt riktigt komiskt citat i denhär bloggen. Därför kommer ett nu:
"Katjakaj och Bentebent har gjort om sin TV till en ballong, fråga mej inte varför"
från gårdagens Katjakaj och Bentebent

Nu e sista rycket med min livsviktiga undersökning här på bloggen. Alla måste rösta, för resultatet kommer ha stor betydelse för min framtid!!^^

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, bästast citat!!
men katjakaj och bentebent? jag trodde inte du kunde sjunka lägre..